Site » Reglarea si controlul presiunii in sisteme hidraulice LLP-LDV/IVT/2011/RO/316
 

Reglarea si controlul presiunii in
sisteme hidraulice
LLP-LDV/IVT/2011/RO/316

     Selectia grupului tinta:

Selectia posibililor viitori participanti in cadrul acestui proiect a inceput cu informarea fiecarui individ in legatura cu conditiile impuse spre a fi indeplinite pentru participarea la stagiul practic.
        Un al doilea pas a fost reprezentat de sustinerea examenelor scrise si orale la limba engleza care au avut ponderea cea mai mare in vederea mediei finale, acestea asigurand 50% din media dintre modulele vizate de peoiect si rezultatele obtinute la limba engleza. Deasemenea media 10 la purtare este obligatorie in privinta selectiei.
       
Locatia:

        Pregatirea in domeniul hidraulicii a avut loc in laboratoarele specializate ale scolii partenere Carl-Benz Schule din orasul Koblenz. Koblenz este un oras de marime medie din Germania, situat la confluenta Mosellei si Rinului, zona supranumita "Coltul German", si supravegheata de la inaltime de fortareata Ehrenbreitstein.
       
Desfasurarea activitatilor:

        Organizatia gazda, scoala germana Carl-Benz Schule, este o scoala tipic germana, o scoala cu dotari cu echipamente si tehnologii la un nivel mult mai ridicat decat scoala noastra, cu profesori experimentati si inclusa intr-un sistem de invatamant german diferit de al nostru.
        In fiecare zi lucratoare am avut  un program stabilit anterior, program care cuprindea activitati practice in domeniul pneumaticii, hidraulicii si automatizarilor.
        In timpul orelor de pneumatica,cu domnul Bernd Ripplinger, realizam circuite pe calculator in programul FluidSimP dupa care le construiam si la standurilepneumatice utilizand componente specifice.
        Orele de hidraulica, cu acelasi domn Ripplinger, au constat in masurarea si schimbarea presiunii in anumite puncte ale instalatiei hidraulice Rexroth dar si in alcatuirea diagramelor de stare in functie de valorile obtinute prin masurare.
        Domnul Wilhelm Valler, profesorul de automatizari, a impus un program bazat pe programarea PLC-urilor pentru realizarea circuitelor utilizand porti logice. PLC-urile au o gama larga de utilizari in domenii precum industrie sau casnic (reteaua electrica). Impreuna cu elevii germani am realizat aplicatii precum: instalatii automate de climatizare, instalatii de fabricatie automata a ciocolatei care care era formata dintr-o placa reprezentand un rezervor dotat cu senzori plasati strategic, robinete pentru umplere si golire, resou pentru schimbarea temperaturii continutului, toate acestea fiind comandate, prin intermediul softului ConceptXL, sa execute pasi prescrisi pentru finalizarea ciclului de productie.
        Tot la automatizari am invatat programarea bratului robotic ARO1 care construia diferite reprezentatii din bucati de lemn. Acesta era controlat utilizand programul ARO1, un program creat special pentru comandarea bratului robotic, sa construiasca structuri pozitionand piese paralelipipedice din lemn. Fiecare pas adaugat programului pentru controlul robotului avea un timp de executie propriu iar scopul nostru era sa programam robotul pentru realizarea constructiei utilizand pasii intr-un mod cat mai eficient posibil.
        In afara in timpul liber (dupamiaza sau weekend) am organizat excursii in Bonn, Koln, Koblenz, Rheins; drumetii in muntii din imprejurimi; vizite la muzee.
        Asadar, o zi obisnuita se ghida dupa un program prestabilit, cu ore de pneumatica/ hidraulica si activitati culturale sau automatizari si diverse activitati extrascolare (fotbal, badminton, jogging).Dar cea mai importanta activitate a zilei era scrierea rapoartelor zilnice pentru care organizam o intalnire de grup in care dezbateam activitatile unei zile obisnuite sub indrumarea doamnei coordonator Silvia Ionascu. Deasemenea aceasta ne insotea mereu la orele de curs oferindu-ne sprijin si sfaturi utile in cazurile care necesitau astfel de abordare dar si in activitatile extrascolare informandu-ne despre locurile vizitate si relationand cu omologii sai.
        Domnul Alfred Psutka a fost persoana principala din unitatea gazda ocupandu-se de intreaga desfasurare a stagiului practic.
        Deasemenea au existat multe alte persoane care ne-au sprijinit precum domnii profesori de mai sus si elevii germani alaturi de care am invatat.                    
         

10 ianuarie 2011
Plan școlarizare 2024-2025 Clasa a 9-a

Visitors

Ne pare rau, aceasta platforma nu este optimizata pentru nicio versiune de Internet Explorer !
Va rugam sa accesati acest forum cu alt browser !

Google Chrome Mozilla Firefox Opera
* Pentru aceste browsere garantam functionarea corespunzatoare a platformei !

Daca doriti sa folositi in continuarea Internet Explorer, puteti accesa vechiul website al liceului.
Acesta metoda nu va ofera accesul la forum.

Vechiul website