Site » FLUX 2 - Praga, 09-13.07.2018, Erasmus+/KA1- Nr. de referinţă: 2017-1-RO01-KA101-035810, ”O școală prietenoasă”
 

Modaliăţi noi de abordare a procesului instructiv - educativ, dezvoltarea abilităţilor de utilizare a instrumentelor TIC în organizarea lecţiilor
Interesaţi de metodele moderne de predare şi de cresterea performanţei elevilor, cinci profesori de la Liceul “Ştefan Procopiu” Vaslui care formează elevi proveniţi de la filierele teoretică şi tehnologică, au finalizat astăzi 13.07.2018 parcurgerea modulelor incluse în acordul de formare “ Abordări inovative pentru predare”, derulat prin proiectul Erasmus+/KA1- Nr. de referință: 2017-1-RO01-KA101-035810, ”O școală prietenoasă”.
Temele abordate pe parcursul celor cinci zile de formare au oferit participanţilor posibilitatea de a asimila şi descoperi noi modalităţi de abordare a procesului instructiv-educativ la clasele de elevi din învăţămîntul preuniversitar.
Scopul pregătirii profesionale a vizat transmiterea şi schimbul de bune practici între profesorii care activează în şcoli europene precum: Cipru, Spania, Turcia,Macedonia, Italia şi România.
Se observă interesul deosebit pentru diversificarea şi abordarea diferitelor tehnici şi metode de predare, în centrul acestora aflându-se elevul şi nevoile  acestora în secolul XXI.

La finalul activităţii, cei cinci profesori au primit Certificate de participare care atestă posibilitatea aplicării de către aceştia la clasele de elevi a unor instrumente TIC de lucru inovative, promovându-se astfel cresterea calităţii actului educaţional.

14 iulie 2018
Plan școlarizare 2024-2025 Clasa a 9-a

Visitors

Ne pare rau, aceasta platforma nu este optimizata pentru nicio versiune de Internet Explorer !
Va rugam sa accesati acest forum cu alt browser !

Google Chrome Mozilla Firefox Opera
* Pentru aceste browsere garantam functionarea corespunzatoare a platformei !

Daca doriti sa folositi in continuarea Internet Explorer, puteti accesa vechiul website al liceului.
Acesta metoda nu va ofera accesul la forum.

Vechiul website